יצירת קשר
יש לכם שאלה? השאירו פרטים או השתמשו באחת מדרכי ההתקשרות
מרכזיה:
6590*
כתובת מייל:
shpitzer@shpitzer.co.il
יש לנו 5 סניפים. ניתן להתרשם פיזית מהמוצרים, לא כל המוצרים באתר מופיעים פיזית בסניפים, אם ברצונכם לראות מוצר ספיציפי יש לברר ולתאם זאת מראש.
כן. מרבית המוצרים ניתנים לשינוי לפי צרכי הלקוח, אנחנו מתמחים בהתאמה אישית מעל 70 שנה!
כמובן. ניתן לקבל עבודות נגרות בהתאמה אישית לבית ולטעם שלכם.
ממליצים לכם לקבוע פגשיה עם המעצבים/מעצבות שלנו באולמות התצוגה.
לקביעת פגישה שלחו מייל ל………..
במגוון ענק של חומרים החל במלמין וכלה בעץ מלא.
אנו משלבים גם חומרים שונים כמו פליז ומתכת לפי טעמו של הלקוח.
בוודאי. זמן האחריות נקבע על ידי היצרנים. שפיצר רהיטים משווקת מספר מותגי על בענף הריהוט הישראלי . האחריות ניתנת על ידי היצרנים ולכל מוצר ישנה תעודת אחריות של היצרן לפי החלטת היצרן כמו בכל מוצר חשמלי.
במידה ולא צויינה תקופת האחריות ברירת המחדל הינה שנה מזמן האספקה.
עם זאת אנחנו עומדים מאחורי הלקוח ומעניקים תמיכה ושרות גם לאחר תום תקופת האחריות. לכל בעיה פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.
אנחנו נוודא את ההזמנה מולכם לאחר ביצוע ההזמנה באתר, לקראת גמר הייצור יתואם טלפונית מועד האספקה מול הלקוח.
מדיניות ביטולי עסקה כפופה לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010
כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את הפריטים שאהבתם ולהוסיף אותם לסל הקניות.
מעתה תוכלו להשלים את הרכישה בכל רגע שתרצו, להציץ בסל הקניות שלך ולערוך את הפריטים שבחרת או להשלים את הרכישה במעבר לקופה, שם תוכלו גם לבחור האם לסיים את הרכישה כאורח באתר ללא רישום או להירשם עם פרטייך האישיים.
כל שנותר לכם לעשות הוא לבצע תשלום, וזהו זה! ההזמנה שלכם כבר יוצאת לדרך – אנחנו כבר נעדכן אותך טלפונית מתי ההזמנה תצא אליכם ותורכב בביתכם.
אנא היו זמינים, מומלץ להשאיר כמה מספרי טלפון לזמינות מירבית.
לא, ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה, משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.
במידה והזמנתך התקבלה, תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה: "הזמנתך התקבלה בהצלחה".
אנו ניצור איתך קשר לוודא את תקינות והתאמת ההזמנה.
תלוי במוצר. בדף המוצר יופיע בדרך כלל זמן האספקה.
במידה ולא, מוצרי מלאי יסופקו תוך 14 ימי עבודה, תלוי באזורי החלוקה.
מוצרים בייצור יסופקו תוך 35 ימי עבודה.
ימי העסקים יחלו להימנות ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא מעת ביצוע ההזמנה באתר.
בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.
אנו ממליצים להעזר בשרותי הובלה והתקנה מקצועיים.
במידה והלקוח מעוניין לאסוף את המוצר מהסניף עליו לוודא זאת מולנו.
כמו כן במידה והלקוח אוסף לבד את המוצר עליו לוודא כי המוצר תקין ולשביעות רצונו בזמן האיסוף. לאחר מכן לא יתקבלו תלונות בקשר לטיב או התאמת המוצר. כמו כן אין אחריות על המוצר בהתקנה עצמאית.
צרו איתנו קשר במייל בוואטסאפ או בטלפון
ריכזנו בשבילכם שאלות שיענו לכם על מגוון רחב של נושאים,