דגמי 2024 כבר כאן באתר ובסניפים!

איך בוחרים פינת אוכל מוצלחת

אם גם אתם נמצאים בתחילת התהליך של עיצוב הבית, או מחפשים מערכות ריהוט לחלקים שונים בבית, אתם בוודאי מכירים את תחושת ההצפה העולה כאשר נכנסים לחנות רהיטים או מעיינים בקטלוגים של עיצוב וריהוט. האפשרויות בלתי נגמרות, העיצובים יפים והצבעים חיים כל כך עד שפשוט אי אפשר לבחור.

אז בואו נעשה סדר.

בכל מקרה בו אתם מעוניינים להתחדש בריהוט חדש מכל סוג ואתם צריכים לבחור כעת את הרהיט המתאים בדיוק אליכם, אתם רוצים לשבת קודם כל עם עצמכם בלי אף תמונה או קטלוג ולקבל מספר החלטות חשובות, להגדיר את ציפיות העיצוב שלכם, גבולות המחיר, תכנון עתידי, ועדיפות פרקטיקה מול עיצוב.

כך למשל, במקרה של ריהוט לחדר השינה, אתם רוצים להחליט אלו פריטים הוא יכלול ומה בוודאי שלא, החליטו על קו צבעים כללי, חם, חדשני, או מתכתי. עליכם להגיע למספר תובנות אשר ינחו אתכם בדרך הקלה והיעילה ביותר לעיצוב הבית.

הצעד הבא יהיה למצוא חנות רהיטים טובה.

בבחירת החנות יהיה עליכם לשים לב לנקודות חשובות כמו טעם משותף, מחיר, שירות מקצועי ואחריות לאורך שנים, בחנות רהיטים מקצועית תמצאו מספר אנשי צוות אשר יוכלו לייעץ לכם ולתרום מניסיונם העשיר בריהוט הבית.

איש מקצוע שכזה יחשוף אתכם לעיצובים וסגנונות אפשריים, יתקן את החלקים הפחות נכונים בתכנית העיצוב שלכם ויתן לכם טיפים רבים לעיצוב נכון.

כל אדם אשר אינו מגיע מתחום העיצוב הוא בעל יכולת די מוגבלת לבניית עיצוב מנצח בצורה יעילה, גם כשמדובר בטעם אישי שלכם, משום שעיצוב מושפע בקלות רבה ממצב רוח ויתכן שמצב הרוח שמאפיין אתכם היום יוביל לעיצוב אשר בעתיד הקרוב מאד לא תאמינו כיצד בחרתם בו. איש עיצוב מקצועי המתמחה ברהיטים, מודע לדברים הללו והוא גם מצוייד בכל המידע, הטכניקות והפרקטיקות המקובלות בעולם העיצוב, הוא יעצור אתכם כשצריך וידע לתת דחיפה קדימה במקרה ויידרש.

בבחירת הריהוט המתאים לכם מומלץ לשים דגש על סגנון הבית, סגנון וגילאי האנשים החיים בו, שהרי צרכי הסלון של זוג המחתנים את אחרון ילדיהם אינו דומה לצרכיהם של זוג צעיר בתחילת החיים.

כל רהיט חדש מכניס את האמירה שלו לבית ולכן כדי שהבית לא יהפוך לדף אמירות מבולגן מומלץ מאד להישאר בקו עיצובי אחיד על מנת ליצור אווירה נקייה ומסודרת לדיירי הבית. גם אם אינכם מעוניינים כרגע לרהט מחדש את כלל הבית, עדיין כדאי מאד לרכוש את הרהיטים הבאים באותה חנות בכדי שתוכלו למצוא את הרהיטים החדשים באותו קו עיצובי הקיים בביתכם.

אהבת את המאמר? איזה כיף! אשמח אם תשתפ/י :)

אולי יעניין אותך גם

צעדים ראשונים בריהוט הבית

כל רכישה הופכת להמלצה

פתרון בדרך הגב

רהיטים שמבינים אתכם